Wygrana Top Design, intrygujący projekt produktu dla niepełnosprawnych oraz designerskie stoisko z fotografiami Szymona Brodziaka. Marmorin – polski producent zlewów i umywalek - ma wiele powodów do zadowolenia.
Targi moodForm oraz towarzyszące im wydarzenie: Arena Design wystartowały 25 maja o godz. 11. Wydarzenie zainaugurowała konferencja prasowa organizatorów Programu Edukacyjno – Projektowego. W jego ramach młodzi projektanci z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu przygotowali swoje prace dyplomowe pod kierownictwem rodzimych producentów. Pracująca pod okiem Marmorinu Anna Dul przygotowała bardzo ciekawą umywalkę dedykowaną osobom starszym i niepełnosprawnym. Zaprojektowany w oparciu o liczne wywiady z przyszłymi użytkownikami model Uni stanowi kompromis pomiędzy użyteczną i dostosowaną do specyficznych wymagań bryłą a elegancją i designem. Szeroki i płytki produkt gwarantuje osobom podjeżdżającym do niego na wózku inwalidzkim komfort mycia rąk, chroniąc przed uderzeniem się, zabrudzeniem czy zachlapaniem. Zamontowane po obu stronach uchwyty umożliwiają stabilne oparcie się lub podciągnięcie (np. przy wysiadaniu z wózka), a spora ilość zapasowego miejsca umożliwia komfortowe ułożenie kosmetyków pod ręką.Goście targów mogli podziwiać nie tylko stoiska i ekspozycje wystawiających się firm, ale i produkty zakwalifikowane do finału toczącego się w ramach wydarzenia konkursu o prestiżową nagrodę Top Design Award. Kapituła konkursu w tym roku zdecydowała o przyznaniu statuetki produktowi wystawionemu przez Marmorin. Zwycięska umywalka to utrzymana w tonie klasycznej nowoczesności, zaprojektowana w czystych i spokojnych liniach propozycja Marmorin Design Studio – model Wega. Stojąca wolno, ascetyczna bryła dedykowana jest wielbicielom pięknych przedmiotów, ceniącym sobie klasyczne rozwiązania projektowe. Wykonana z nowoczesnego, przyjemnie ciepłego w dotyku materiału umywalka o zaokrąglonym kształcie doskonale prezentuje się w klasycznych, harmonijnie zaaranżowanych pomieszczeniach.
Inne propozycje Marmorinu można było oglądać na emanującym bielą, światłem i muzyką stoisku producenta. Poza prototypami tegorocznych nowości zaprezentowano mistrzowskie fotografie Szymona Brodziaka – autora sesji dedykowanej kolekcji Prestige. Umywalka w roli korony, piękne modelki i mistrzowska gra świateł w zestawieniu z surowymi, industrialnymi wnętrzami dały bardzo ciekawy efekt. Dla ciekawych kulis tej wyjątkowej sesji wyświetlano film pokazujący prace nad prezentowanymi fotografiami.
Teraz producent szykuje się do prestiżowych targów wyposażenia łazienek CERSAIE w Boloni.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nastroje-po-moodform